Raptorx forum

 Forgot password?
 Register
Search
Hot search: RaptorX
View: 52|Reply: 0

دانلود آهنگ خارجی خواننده زن جدید و قدیمی قشنگ [Copy this link to quote]

Rank: 2

Post time: 2019-11-11 19:17:29
|Show all posts

موسیقی عامیانه در ایالات متحده در اقوام مختلف قومی کشور متفاوت است. قبایل بومی آمریکا هرکدام انواع مختلفی از موسیقی عامیانه خود را اجرا می کنند ، که اکثر آن از نظر ماهیت معنوی است. موسیقی آمریکایی های آفریقایی آفریقایی شامل بلوز و انجیل است که نوادگان موسیقی آفریقای غربی هستند که توسط بردگان به آمریکا آموخته شده و با موسیقی اروپای غربی آمیخته شده اند. در دوره استعمار ، شیوه ها و ابزارهای انگلیسی ، فرانسوی و اسپانیایی به قاره آمریکا آورده شد. در اوایل قرن بیستم ، ایالات متحده به مرکزی مهم برای موسیقی عامیانه از سراسر جهان تبدیل شده بود ، از جمله کلاهبرداری پولکا ، اکراین و لهستانی ، اشکنازی ، کلزمر و انواع مختلف موسیقی لاتین.بومیان آمریکایی با استفاده از سبک ها و تکنیک های متنوعی ، اولین موسیقی عامیانه را در حال حاضر ایالات متحده اجرا کردند. برخی از مشترکات در بین موسیقی سنتی بومی آمریکا تقریباً جهانی است ، به ویژه عدم وجود هارمونی و تعدد و استفاده از واژگان و چهره های ملودیک نزولی. سازهای سنتی از فلوت و انواع سازهای کوبه ای مانند طبلها ، لرزها و شیکرها استفاده می کنند. [13] از زمان برقراری تماس اروپایی و آفریقایی ، موسیقی محلی بومی آمریکا در جهات جدیدی گسترش یافته و به سبک هایی متفاوت از قبیل رقص های محلی اروپا و موسیقی Tejano تبدیل شده است. موسیقی مدرن بومی آمریکا ممکن است بیشتر برای wow power ، اجتماعات پان قبیله ای که در آن رقص ها و موسیقی به سبک سنتی اجرا می شود شناخته شده باشد. [14]
سیزده مستعمره ایالات متحده اصلی ایالات متحده همه دارایی های انگلیسی قبلی بودند و فرهنگ آنگلو به بنیادی اساسی برای موسیقی عامیانه و محبوب آمریکایی تبدیل شد. بسیاری از آهنگ های عامیانه آمریکایی با ترانه های انگلیسی با تنظیمات یکسان هستند ، اما با متن های جدید ، غالباً به عنوان تقلید از مطالب اصلی. آهنگ های آمریکایی-آنگلو همچنین به دلیل داشتن آهنگ های پنتاتونیک کمتر ، همراهی کمتر برجسته (اما با استفاده سنگین تر از هواپیماهای بدون سرنشین) و ملودی های بیشتر به طور عمده مشخص می شوند. [15] موسیقی سنتی آنگلو-آمریکایی همچنین شامل انواع مختلفی از تصنیف های حاشیه پهن ، داستان های طنز آمیز و داستان های بلند ، و ترانه های فاجعه آور در مورد معدن ، کشتی سازی و قتل است. قهرمانان افسانه ای مانند جو مگاراک ، جان هنری و جسی جیمز بخشی از بسیاری از آهنگ ها هستند. رقص های عامیانه با منشأ انگلیس شامل رقص مربعی است که از چهارراه سرچشمه گرفته شده است ، همراه با نوآوری آمریکایی یک تماس گیرنده که به رقصندگان آموزش می دهد. [16] جامعه مذهبی مذهبی موسوم به شیکرز در قرن 18 از انگلیس مهاجرت کرد و سبک رقص عامیانه خود را توسعه داد. آهنگهای اولیه آنها را می توان به مدل های آهنگ های عامیانه بریتانیا بازگرداند. [17] سایر جوامع مذهبی ، فرهنگهای موسیقی منحصر به فرد خود را در اوایل تاریخ آمریکا ایجاد کردند ، مانند موسیقی آمیش ، انجمن هارمونی ، و افراتا کولیستر در پنسیلوانیا. [18]
اجداد جمعیت آمریکای جنوبی آفریقای امروز به عنوان برده به ایالات متحده آورده شدند و عمدتاً در مزارع جنوب کار می کردند. آنها از صدها قبیله در سراسر آفریقای غربی بودند و ویژگی های خاصی از موسیقی آفریقای غربی از جمله صدا و پاسخ صوتی و موسیقی پیچیده ریتمیک ، [19] و همچنین ضربان های همگام و تغییر لهجه ها را با خود به همراه داشتند. [20] تمرکز موسیقی آفریقایی روی آواز و رقص ریتمیک به دنیای جدید آورده شد ، جایی که بخشی از یک فرهنگ عامیانه متمایز شد که به آفریقایی ها کمک کرد تا “از طریق موسیقی همچنان به گذشته خود ادامه دهند”. اولین بردگان در ایالات متحده آواز خواندن کار ، هالرهای میدانی [21] و به دنبال مسیحیت سازی ، سرودهایی را خواندند. در قرن نوزدهم ، بیداری بزرگ شرارت مذهبی مردم را در سراسر کشور ، به ویژه در جنوب ، گرفت. سرودهای پروتستان که بیشتر توسط واعظان جدید انگلستان نوشته شده بودند ، به ویژگی جلسات اردوگاه در میان مسیحیان فداکار در جنوب تبدیل شد. هنگامی که سیاهپوستان شروع به آواز خواندن نسخه های سازگار از این سرودها کردند ، به آنها روحانی نگرو گفته می شد. از این ریشه ها ، آوازهای معنوی ، آهنگ های کار و هولرهای میدانی ، بلوز ، جاز و انجیل شکل گرفت.
بلوز و معنویت
مقالات اصلی: بلوز و معنوی (موسیقی)



موسیقی یک ایالات متحده از طریق طیف متنوعی از سبک ها ، جمعیت کثرت قومی این کشور را منعکس می کند. این ترکیبی از موسیقی است که تحت تأثیر فرهنگ های غربی آفریقای غربی ، ایرلندی ، اسکاتلندی و سرزمین اصلی اروپا در میان دیگران است. ژانرهای مشهور بین المللی کشور عبارتند از: جاز ، بلوز ، کشور ، آبی گراس ، راک ، ریتم و بلوز ، روح ، رگ تایم ، هیپ هاپ ، دوو ووپ ، پاپ ، تکنو ، خانه ، موسیقی عامیانه ، دیسکو ، بوگالو ، رگیتون و سالسا. موسیقی آمریکایی در سراسر جهان شنیده می شود. از ابتدای قرن بیستم ، برخی از اشکال موسیقی محبوب آمریکایی مخاطبان تقریبا جهانی را به خود جلب کرده است. [1]


آمریکایی های بومی نخستین ساکنان این سرزمین بودند که امروزه به عنوان ایالات متحده شناخته می شوند و اولین موسیقی آن را نواخته اند. با شروع قرن هفدهم ، مهاجران از انگلستان ، ایرلند ، اسپانیا ، آلمان و فرانسه تعداد زیادی از مردم را آغاز کردند و سبک ها و ابزارهای جدیدی را با خود به همراه آوردند. بردگان آفریقایی سنت های موسیقی خود را به همراه آوردند و هر موج بعدی مهاجران در یک گلدان ذوب نقش داشتند.

بخش اعظم موسیقی محبوب مدرن ریشه در پیدایش اواخر قرن نوزدهم بلوزهای آفریقایی آمریکایی و رشد موسیقی مژده در دهه 1920 دارد. اساس آمریکایی های آفریقایی آفریقا برای موسیقی محبوب از عناصر مشتق شده از موسیقی اروپایی و بومی استفاده می کند. همچنین در موسیقی موسیقی ریشه های قوی آفریقایی ها ، از قبیل کشور و bluegrass ریشه های قوی آفریقایی وجود دارد. ایالات متحده همچنین شاهد موسیقی عامیانه مستند بوده و موسیقی عامیانه تولید شده در سبک های قومی جوامع اوکراینی ، ایرلندی ، اسکاتلندی ، لهستانی ، اسپانیایی و یهودی را از جمله دیگر ضبط کرده است.
دانلود آهنگ خارجی شاد با صدای زن
بسیاری از شهرها و شهرهای آمریکا صحنه های موسیقی پر جنب و جوش دارند که به نوبه خود ، تعدادی از سبک های موسیقی منطقه ای را پشتیبانی می کنند. با مراکز موسیقی همچون بوستون ، فیلادلفیا ، سیاتل ، پورتلند ، نیویورک ، سان فرانسیسکو ، نیواورلئان ، دیترویت ، هیوستون ، مینیاپولیس ، شیکاگو ، میامی ، آتلانتا ، سان خوان ، نشویل ، آستین ، واشنگتن دی سی ، لس آنجلس و شهرهای کوچکتر مانند آسوری پارک ، نیوجرسی ، میلواکی ، کلیولند ، آشویل ، کارولینای شمالی ، اوکلند ، مثلث تحقیقاتی ، بولدر ، کلرادو ، مدیسون ، ویسکانسین و برلینگتون ، ورمونت همگی در بسیاری از سبکهای متمایز موسیقی از تولید و کمک کرده اند. کشور. سنت های Cajun و Creole در موسیقی لوئیزیانا ، سبک های عامیانه و محبوب موسیقی هاوایی و موسیقی آبی و موسیقی قدیمی زمان کشورهای جنوب شرقی چند نمونه از تنوع در موسیقی آمریکایی است.

موسیقی ایالات متحده را می توان با استفاده از همگام سازی و ریتم های نامتقارن ، ملودی های طولانی و نامنظم ، که گفته می شود “بازتاب جغرافیای گسترده باز (از منظر آمریکایی)” و “احساس آزادی شخصی از ویژگی های آمریکایی” است. زندگی “. [2] برخی از جنبه های متمایز موسیقی آمریکایی ، مانند قالب تماس و پاسخ ، از فنون و سازهای آفریقایی گرفته شده است.

در طول بخش بعدی تاریخ آمریکا و در دوران مدرن ، رابطه بین موسیقی آمریکایی و اروپایی موضوعی مورد بحث در بین محققان موسیقی آمریکایی بوده است. برخی خواستار اتخاذ تکنیکها و سبکهای کاملاً اروپایی هستند که بعضی اوقات تصحیح تر یا ظریف تر تلقی می شوند ، در حالی که برخی دیگر به دنبال احساس ملی گرایی موسیقی هستند که از سبک های مشخص آمریکایی تجلیل می کند. محقق موسیقی مدرن موسیقی کلاسیک ، جان وارتن استروبل با آمریکایی و اروپایی در تضاد است و نتیجه گرفته است که موسیقی ایالات متحده ذاتاً متمایز است زیرا ایالات متحده قرن ها تکامل موسیقی به عنوان یک ملت نداشته است. درعوض ، موسیقی ایالات متحده موسیقی دهها یا صدها گروه بومی و مهاجر است که همه آنها تا حد جنگ داخلی آمریکا در انزوا منطقه ای شکل گرفته است ، وقتی مردم از سراسر کشور در یگان های ارتش جمع می شدند و به تجارت موسیقی می پرداختند. و شیوه ها استروبل تصنیف های جنگ داخلی را “نخستین موسیقی عامیانه آمریكا با ویژگی های قابل تشخیصی دانست كه می تواند برای آمریكا منحصر به فرد تلقی شود: اولین موسیقی با صدای آمریكایی” آمریكایی “، از هر نوع منطقه ای مشتق از كشور دیگری متمایز است.” [3]
آهنگ خارجی غمگین با صدای زن
جنگ داخلی و دوره پس از آن ، شاهد شکوفایی عمومی هنر ، ادبیات و موسیقی آمریکایی بود. گروههای موسیقی آماتور این دوره را می توان تولد موسیقی محبوب آمریکایی دانست. دیوید اوین ، نویسنده موسیقی ، این گروههای آماتور اولیه را به عنوان ترکیبی از “عمق و درام کلاسیک با تکنیک undemanding” توصیف می کند و از پیچیدگی به نفع بیان مستقیم جلوگیری می کند. یک زبان غیرقابل اعتماد. به نوعی ، این بخشی از کل بیداری آمریکا بود که پس از جنگ داخلی اتفاق افتاد ، زمانی که نقاشان ، نویسندگان و آهنگسازان “جدی” آمریکا بطور خاص به مضامین آمریکایی پرداختند. “[4] در این دوره ریشه های بلوز ، انجیل ، جاز و موسیقی کشور شکل گرفت. در قرن بیستم ، اینها هسته اصلی موسیقی محبوب آمریکایی شدند که بیشتر به سبک هایی مانند ریتم و بلوز ، راک اند رول و موسیقی هیپ هاپ تکامل یافتند

دانلود آهنگ های قدیمی خارجی

موسیقی با جنبه هایی از هویت اجتماعی و فرهنگی آمریکایی ، از جمله از طریق طبقه اجتماعی ، نژاد و قومیت ، جغرافیا ، دین ، ​​زبان ، جنسیت و تمایلات جنسی در هم تنیده است. رابطه بین موسیقی و نژاد شاید قدرتمندترین عامل تعیین کننده موسیقی در ایالات متحده باشد. رشد یک هویت موسیقی آمریکایی آفریقایی تبار ، خارج از منابع متفاوت آفریقا و اروپا ، موضوعی ثابت در تاریخ موسیقی ایالات متحده بوده است. مستندات اندکی در مورد موسیقی استعماری در دوران استعمار آمریکایی وجود دارد ، هنگامی که سبک ها ، آهنگ ها و سازهایی از سراسر غرب آفریقا با سبک ها و ابزارهای اروپایی در دیگ ذوب برده داری ترکیب می شدند. در اواسط قرن نوزدهم ، یک سنت قومی کاملاً مشهور آفریقایی آمریکایی کاملاً مشهور و گسترده بود و تکنیک ها ، سازها و تصاویر موسیقی آمریکایی آفریقایی تبار بخشی از موسیقی اصلی آمریکا از طریق معنویت ، نمایش های مینرال و ترانه های برده شد. [5] سبک های موسیقی آمریکایی آفریقایی آمریکایی از طریق بلوز ، جاز ، ریتم و بلوز و سپس راک اند رول ، روح و هیپ هاپ به بخشی جدایی ناپذیر از موسیقی محبوب آمریکایی تبدیل شد. همه این سبک ها توسط آمریکایی ها از همه نژادها مصرف می شد ، اما قبل از اینکه در نهایت در عملکرد و مصرف در خطوط نژادی رایج شوند ، در سبک ها و اصطلاحات آمریکایی آفریقایی ایجاد شده اند. در مقابل ، موسیقی کشور از سنت های آفریقایی و اروپایی و همچنین بومیان آمریکایی و هاوایی ناشی می شود و مدت هاست که به عنوان نوعی موسیقی سفید تلقی می شود. [6]
بهترین مارک فشارسنج دیجیتالی
کلاسهای اقتصادی و اجتماعی موسیقی آمریکایی را از طریق ایجاد و مصرف موسیقی ، مانند حمایت از طبقه بالا سمفونی-گوکرها و نوازندگان عموما فقیر موسیقی محلی و قومی روستایی ، جدا می کند. به هر حال ، تقسیمات موسیقی مبتنی بر کلاس مطلق نیستند ، و گاهی اوقات به همان اندازه واقعی درک می شوند ؛ [7] ، به عنوان مثال ، موسیقی محبوب کشور آمریکا ، یک ژانر تجاری است که به منظور “جذابیت به یک هویت طبقه کارگر طراحی شده است ، خواه از آن باشد یا نه. شنوندگان در واقع طبقه کارگر هستند “. [8] موسیقی کشور نیز با هویت جغرافیایی در هم تنیده شده است ، و به طور خاص در اصل و کارایی روستایی است. ژانرهای دیگر ، مانند R&B و هیپ هاپ ، ذاتاً شهری تلقی می شوند. [9] برای بیشتر تاریخ آمریکا ، ساخت موسیقی “فعالیتی زنانه” بوده است. [10] در قرن نوزدهم ، پیانو و آواز آماتور برای زنان طبقه متوسط ​​و بالا مناسب تلقی می شد. زنان همچنین بخش عمده ای از اجرای موسیقی محبوب اوایل بودند ، هرچند سنت های ضبط شده به سرعت بیشتر توسط مردان حاکم می شوند. بیشتر ژانرهای مردمی که تحت سلطه مردان است ، شامل مجریان زن نیز می شود که اغلب در یک مکان طاقت فرسا است که در درجه اول برای زنان جذاب است. اینها شامل رپ گانگستا و فلز سنگین است. [11]

بهترین مارک سرخ کن


Reply

Use magic Report

Security code Renew code

Archiver|Raptorx

2019-12-06 23:55 GMT+8 , Processed in 0.036572 s., 9 queries

Powered by RaptorX X2, Release 20110817 © 2016 RaptorX

To Top